Stökigt!!

Sing star ...... ett spel som kan få även de blygaste av människor att sitta och skråla i tvsoffan. Det var just vad jag gjorde igår kväll. Den som sagt att man behöver alkohol för att göra bort sig hade blivit rätt häpen om han /hon var med i går. Jag klarar mig alldeles utmärkt utan. Olle såg nästa förvånad ut när jag kom hem " va drack ingen ?!?!?!" . nej alkohol behövs verkligen inte för att ha roligt..... det gör det bara lite lättare. 

 

  Men jag antar att det inte är något nytt för någon egentligen. Som tur är har jag häpnadsväckande nyheter på lager. Mitt rum ser för till fället ut som ett kulturhistoriskt minne direkt från andra världskriget.  Jag vet att det kommer som en chock för många men det är tyvärr helt sant. Men vem har tid för att städa när man har så mycket annat och göra men så lite tid. I dag jag virkat, spelat xbox  med olle i ca två och en halv timma. Tagit itu med en väldigt besvärande tuss i navlen, och nu sitter jag och kollar på en väldigt viktig film (Dukes of Hazzard) vi har nog alla saker vi verkligen inte vill göra men jag börjar in se att när det gäller städning blir det bara värre om man skjuter det framför sig. Därför ska jag ta tag i det i morgon..... eller på onsdag.... Eller ja vi får se när jag får tid för det                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0