E jag en gubbe ???

Tisdag igen vet inte vart dagarna tar vägen, men försvinner det gör de.
 

Dagens tips: informera aldrig en stöddig tonåring att gay också kan betyda glad..... dagens första lektion påminde mig om Hitta Nemo. i klassrummet ekade ett konstant ljud av gay gay gay gay gay gay gay gay gay ..... gay, från femton små glada elever.


 Jag har hunnit med att få min vanliga danslektion av baletttjejerna i dag med.(Det är alltid lika jobbigt att bli ägd av fyror) jag tror jag blir bättre för de skrattade inte hela tiden ^^


De har börjat med en ny reklam i busshållplatserna i Göteborg. Rätt person på fel plats.... Jag skrattade lite nöjt när jag såg den. Jag fick återigen påminna mig själv om att inte vara så lik pappa. Jag har hört det från flera håll nu. Håller jag på att bli gammal?? Ordvitsar har förövrigt börjat roa mig på ett skrämmande sätt. Saker som: Gitarrlärare jobbar ofta på ackord. Många kan vara stränga. Men de flesta är med på noterna ......Nu har jag också kreditkort, får jag VISA? Och såklart. Hellre vara ute på hal is och ha det glatt än att gå i lera och sörja. De har flera gånger fått mig att sucka högt vid middagsbordet, men nu får de mig att bli glad på ett sätt som är svårt att förklara. Jag känner medlidande med Johan Glans sug efter kakor. "ooo en kaka så här på en onsdag!" men jag ska inte ge upp kampen mot åldrandet. Så i kväll ska jag sätta mig och kolla på massa disneyfilmer i hopp om att försöka bota min gubbsjuka.              


Kommentarer
Postat av: David

Gubbsjuka är för övrigt en beteckning på problem att urinera eller att man har en sexuell dragning till flickor som är alldeles för unga.

2008-03-11 @ 13:59:52
URL: http://davidsvensson.blogspot.com/
Postat av: Albin

Dooohh du kom på mig ^^

2008-03-11 @ 14:17:48
Postat av: Tille

Haha, det där med "pappahumor" går aldrig över när man väl fått det. Tro mig. Det är en sjukdom, men en munter sådan. Jag vårdar den sjukdomen ömt! Och det är alltid roligt att reta gallfeber på de som inte tål det! =D

2008-03-12 @ 22:36:18
URL: http://mrtille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0