Hur ska jag tolka det ??

Då sitter jag här igen.. Jag fick en vad de skummaste kommentarer jag någonsin fått utav en lärare idag. "Albin du är antingen en av de bästa eller sämsta elever jag haft", varpå jag såg väldigt frågande på min kära lärare. Sensmoralen var nog att jag skulle komma oftare till skolan. (om jag ska vara ärlig kanske jag inte precis är mönstereleven. )hur ska jag orka gå på alla lektioner... jag vet jag vet "och du ska bli lärare." Jag säger som jag har sagt till min didaktiklärare " hur ska jag kunna uppmana någon att inte göra något som jag inte testat på själv ^^" inte de tätaste av argument men ändå....



Idag har jag i alla fall varit på bio med Johan och sett på jumper. Jag finner mig i en märklig situation. Jag har inte en aning om vad jag ska säga om den. Den var inte vad jag hade förväntat mig, efter 45 min var jag tvungen att fråga Johan om det verkligen var en action vi var på. Men fortfarande var vi (två Arnold fans som vi e ^^) inte besvikna. Så, ja visst gå ni och kolla på den. Den var absolut inte jättedålig, men om ni stannar hemma så missar ni inget speciellt.          


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är det med killar och Arnold? =)
Albin, är du hemma över påsk eller hur var det? Marina ska ha b-day fest den 22:a, du kanske vill kika förbi?
Kram!

2008-03-13 @ 21:59:14
Postat av: Tille

Ska du bli lärare? Om, i vilka ämnen? Slöjd?

2008-03-14 @ 22:44:39
URL: http://mrtille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0