I am lazy

Nu när helgens negerbollsätande och energi drycksdrickande har avtagit, (7 burkar på en kväll, testa inte det hemma ungar) så börjar det vanliga livet igen. Stannade kvar i skolan till 18:00 i dag. Jag tror jag borde känna mig duktig. Men om sanningen ska fram känner jag mig bara dum. Jag är trött, utsliten och åt för första gången i dag för tio minuter sedan. Om livet går ut på att jobba så kommer jag ha det svårt ^^ mina bröder har tagit de generna. Och jag hoppas det be håller dem. Jo jag vet hårt arbete betalar sig själv i slutändan.. men lathet  tjänar jag på direkt^^


Dagens citat:

Ambition is a poor excuse for not having enough sense to be lazy.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0