Hmm så detta är resfeber

Jag är över allt och ingen stans på samma gång.
Jag städar, packar, sitter vi dator, ringer och spelar xbox. Kan inte lunga mig... detta är en rätt festlig känsla.
Det är inte ofta jag stressar upp mig över saker jag inte har någon kontroll över.
Just nu oroar jag mig för att bussen skall vara sen eller att piloten egentligen bara råkar vara en upp blåsbar barbara. För flyg bolaget inte hade råd att anställa en riktig pilot. Jag vill inte ha en upp blåst tjej som flyger mitt plan...


Måste säga ett ord om min bror när jag ändå sitter här och skriver.

Tobbe har startat eget nu. Jag har alltid undrat vad han gör för att bli så bra på att sälja. Men jag tror jag har kommit på
 det....
                                                    ser ni det med???

 


 just det det handlar om bemötandet!! in detta fallet ett flin som kan få vem som helst att köpa en villa bara för att få honom att sluta.. det har tagit år av hård träning att skaffa de ansiktsmuskler som krävs för att åstadkomma detta leende. Tobias har har tagit det till nivåer som aldrig tidigare skådats. Jag är säker på att han inom några år kommer kunna sälja Stockholmsslott till danska turister.

Lycka till och vi ses snart kärar bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0