Chuck Norris

Tjejer man kan inte leva med dem eller utan dem... Där ser man, man kan börja ett blogg inlägg med en klyscha................................ enough said 



Äntligen onsdag ..... jag e galet trött. Å sitter å funderar på lite olika saker man kan hata värden för precis som jag gör varige onsdag morgon. Denna gongen blir det min redovisning av ett projekt vi har arbetat med på skolan, som får de flesta gloporden kastat efter sig. Men jag ska inte klaga för mycket, redovisningar på flum projekt kan bli rätt intressanta.. ibland.

I brist på fantasi så låt mig avsluta med lite Chuck Norris citat


 Chuck Norris can kill two stones with one bird.


Chuck Norris does not sleep. He waits.


There is no 'ctrl' button on Chuck Norris's computer. Chuck Norris is always in control.


Chuck Norris doesn't read books. He stares them down until he gets the information he wants.


Dessa och många fler Norris citat finns här    Chuck Norris    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0