En lång fredag kväll


 Det är fredag och jag har inte lust att göra något. Kan inte sluta känna mig skyldig när man väljer att sitta hemma en fredagkväll. Men nu sitter jag i alla fall här och väntar på att Simba ska återvända. Det är en kväll som denna man önskar att man inte var singel. Jag och Olle satt nämligen och spelade lite xbox.( Army of two... lätt värt att köpa) precis när vi börjat kommit i gång med allt meningslöst dödande så kommer gloria (Olle's flickvän)och förstör allt. Nu sitter de inne på Olles rum och myser. nej nej jag klandrar dem inte..... ( jäkla svin.) Nej jag bara insåg att jag har ingen eller inget att mysa med. Mitt rum är så att säga mysfritt just nu. Det mysigaste jag kunde hitta var en kudde man kan stoppa in fötterna i, en hel festlig sak jag fick från Johan för länge sedan. (Du räddade min kväll) nu sitter jag här under en filt med en stor kopp varm oboj (tänkte testa sodastreama den) och ett par extremt varma fötter. Vem behöver flickvän................................................               


Kommentarer
Postat av: Tille

Nej det där med flickvän är bara jobbigt... (Vad sa du älskling? Har du gjort varm oboy och vill mysa med mig framför tv:n! Klart jag kommer, ett ögonblick bara) ...Var var jag? Jo, det där med flickvän är bara jobbigt. De bara driver med en och stressar en. Inget är som att vara singel! (Nu kommer jag älskling!)

Med risk att låta som alla som har sagt samma sak till mig (hemskt att höra just nu), men din tid kommer. Och jag kan lova dig, Albin, att du inte har något att oroa dig för. Du ser bra ut och har hjärtat och humorn på rätta stället. Din tid kommer, när du minst anar det.

(Jag vet, jag ville också säga "men nu då?" till de som sa det till mig)

2008-04-05 @ 10:26:56
URL: http://mrtille.blogspot.com
Postat av: Tobias

Äh, kom igen. Du kan inte klaga för det. Jag har inte ens en varm kudde till fötterna..och ingen sodastreamer heller...Tjejen killade mig dock med svansen när jag låg och sov innan... ;)

2008-04-05 @ 11:59:32
Postat av: Ida

Baby, du kan komma till Borås och mysa lite med mig om du vill :) Oroa dig inte för det där med flickvän, dom kan vara rätt bra jobbiga ibland med har jag hört... haha
Kram!

2008-04-07 @ 08:13:31
URL: http://idahos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0