Falska toner

Denna torsdag har ägnat åt svarvning. Tjusnigen med svarvning är att man inte har en aning om vad man kommer göra innan man e klar (det blev en droppljusstake, om ni nu undrar)där emot har man en massa tid att tänka på. Vilket av erfarenhet inte är bra för mig. Jag vet inte om ni någonsin har fått för er att ställa er och nynna på en låt, när ni inte har så mycket att göra. Jag har en dålig vana av att göra just detta. 

Clamour For Glamour  blev den stackars låt jag började misshandla. Jag vet inte vad det är med den låten, jag tycker verkligen inte alls om den(särskilt inte efter denna dagen) men den vägrar försvinna ur mitt huvud. Det blev inte bättre av att jag inte har en aning om hur den går, så jag blandar ihop den med en massa andra låtar. Det lät minst sagt för jävligt. Jag är en lillebror så jag vet att jag är bra på att irritera folk men i dag höll jag på att driva mig själv till vansinne.



image34
           

(nej vi kommer aldrig bli vuxna...........)   



               Komihåg
  1. Ta med mp3 till skolan i morgon

Kommentarer
Postat av: Din lilla storebror

Du kan alltid ägna dagen åt att lyssna på skumma meddelanden på din telefonsvarare...

2008-04-03 @ 23:57:31
Postat av: Tille

Haha, "jag är lillebror så jag irriterar andra men idag höll jag på att driva mig själv till vansinne!" Tobbe visste verkligen vad han sa när han introducerade din blogg som "den bästa någonsin" (eller nått sånt).

Har du funderat på att bli ståupp:are (inte sådan man blir på morgonen, alltså...)?

2008-04-04 @ 10:25:09
URL: http://mrtille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0