Från två språkförvirrade killar (Albin&Olle

I dag har jag hälsat på (på)* sjukhuset. Att man behöver sitta och vänta i sjukhus är nog inte nytt för någon, men att sitta och vänta i tre timmar när man redan hade bokat en tid då tycker jag det börjar gå lite över min smärttröskel . Jag vet att vi ska vara ett av de bästa folkslagen på att köa. Låt oss inse  att står man i kö 1,5 timme för en åkattraktion som tar 36 sekunder så är det något som inte står helt rätt till. Ungefär samma sak var det för mitt lilla besök också, med små skillnader.  te.x under de tre timmarna jag satt och väntade hade jag inte ens 36 sekunder av oförglömlig glädje / illamående att se fram emot. Å rätta mig om jag har fel men jag vet ingen åkattraktion som sticker sina betalande gäster med små vassa nålar och tömmer dem på deras blod.  Det Liseberg och andra nöjesparker kan börja med är där emot att börja boka återbesök och ha söta sköteskor i vita rockar som säger "välkommen åter" (e det bara jag eller flörtar hon med mig^^)    




*Gud vet vad det borde stå.        


Kommentarer
Postat av: Anonym

dö inte bara för allt i världen ^^

2008-04-17 @ 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0