jag ska försöka bättra mig

Oj det var länge sen jag la in något nu. Helgen var galen, det var en av de bästa festerna på länge. (Tack för den Oskar) veckan har däremot varit hemsk. Det var länge sen jag var så här sjuk. Jag har inte saknat det. Visst jag får vara hemma och slappa. Men när det är helt ofrivilligt blir det inte samma nöje i det.


Dagens i-lands problem går helt utan konkurrens till våra proppar. De har två dåliga vanor: 1 att gå sönder lite när som.( helst när man är inne på toan ) 2 när man väl kommit ut från "the toliet from hell" så upptäcker man att paketet med 5 proppar (som jag köpte förra gången detta hände) på något mystiskt sätt  tagit slut. Jag vet inte hur det går ihop, mina matematiska kunskaper har aldrig varit på topp. Men att 5 -1=0 måste proppföretaget känna massa pengar på. Så vad gör man när man står där med ett bultande huvud (ska skrota det där städskåpet) man skickar sin lille kusin till att köpa dem medans man själv sätter sig och vilar lite till ... vadå jag e sjuk.      


Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas att du har haft en bra dag! gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst ;)

2008-04-16 @ 21:30:03
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0