kampen kan börja

Vissa människor går runt och funderar på meningen med livet. Andra har fulltupp att tänka på vad de ska gör med den korta tid de har fått. Sen finns det en del människor som ägnar sig åt viktiga saker. Precis som jag har gjort i dag. Jag vill besvara den eviga frågan. Vem är i egentligen roligast Johan Glans eller Björn Gustavson. Jag kom dessvärre inte fram till något men hade jäkligt skoj medans jag gjorde mitt nässtan helt vetenskapliga test.


Så ni får avgöra själva


Johan Glans


Björn Gustavson


Kommentarer
Postat av: Tille

Björns video var borttagen, men jag tror ändå att det blir Björn som vinner den matchen enligt mig. Det är jämnt, men neee, jag tror Björn vinner.

2008-04-04 @ 10:23:16
URL: http://mrtille.blogspot.com
Postat av: jajja

Så svårt e det inte
1. Björn e snyggare
2. Björn e roligare
3. Björn e helt enkelt bäst!

2008-04-14 @ 13:24:45
URL: http://janinakerttuanneli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0