Har du lite att göra ??

Nu är det dags att jag delar med mig lite av den erfarenhet jag har skaffat mig under mina extremt långsamma 20 år

Inte för att jag tror att alla fina människor som läser min blogg har lite att göra men ...... ja ni läser min blogg så ni kan inte vara så extremt upptagna

Men när ni nu finner er i den situationen så gör som jag ^^


1.       Titta på tv, och upprepa allt som sägs med en Italiensk dialekt (kan uppe hålla dig i åtminstone 5 - 10 min)   


2.       Busring.(Väldigt underhållande) Men det kräver disciplin. Komihåg att säga vulgära ord gör inte samtalet roligt. Men att få en annan människa att göra det är svinskoj.


3.       Hoppa av en stol med stängda ögon och låtsas att det är en pall (du måsta vara smått galen för att klara denna)  Hoppa inte av pallen på en gång, bygg upp nervositeten. Föreställ dig ravinen precis under dina fötter känn vinden blåsa i ditt ansikte ta ett långsamt steg mot kanten.... AHHHHH!!!


4.       Bränn saker med ett förstornings glas  (hehehehehe som alla vet har bränna saker alltid fascinerat pojkar mellan 8 -11 år men varför låta dem göra allt det roliga ?? )


5.       Klia dig själv..... kom igen gör det.. ja även om inget kliar... föralldel gör det... känns det inte rätt skönt ^^


6.       För sök att inte tänka på isbjörnar (De är galet svårt för om du försöker  kommer du bara tänka på att inte tänka på isbjörnar. Om du inte försöker kommer du ändå tänka på isbjörnar förr eller senare.)


7.       Håll andan( galet tråkigt men jag kan lova att tiden flyger förbi)                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0