Meningen med livet

Min nära-döden-upplevelse i går har fått mig att tänka på mitt liv lite. Jag vet vad ni tänker nej inte ett djupt inlägg om hur vi alla ska leva våra liv. Men vad ska ni göra åt det.. haaaa!!
 

Jag har kommit fram till att jag som många andra aldrig är nöjd utan hela tiden går och drömmer mig bort. Antingen till det som har varit eller det som kommer bli. Men konstigt nog fann jag mig idag i en märklig situation. För ett kort ögonblick var jag nöjd. Den känslan försvann rätt snabbt igen när jag insåg att jag hade 2 timmar kavar att göra klart min väska på. (som förövrigt är rätt snygg nu fast den inte är riktigt klar.) Iaf så fick det mig att höra en vis gammal datanörds ord eka i mitt huvud. "men vad fan ditt noob nöj dig med det usla skit liv du har. Å var jäkligt glad att du inte respawnar om någon pk 'are är snäll nog att avsluta din dåliga ursäkt för det du kallar ditt liv." jag har som motto att inte lyssna på datanördars livsråd. För om en människa som sitter som en gam framför datorn 24-7. Så är risken stor att han tagit många felsteg under sitt ängsliga liv.. men detta hängde på något sätt med. Kan varit för att samtidigt som han kritiserade hela min existens så ägde han mig enkelt (hårt) på cs. (ett spel som förövrigt aldrig riktigt har intresserat mig)


image10
(helt okänna föttre. men tyckte det var en mysig bild)

Nej jag tänker inte ge er nåtot råd till hur ni ska leva era liv jag har fullt upp att leva mitt eget. Men jag hoppas att ni någon gång känner känslan jag hade i dag. Det var rätt nice även om det bara varade i 2 min.



Dagen citat:

meaning of life, universe and everything is 42          


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaha du nu har du hamnar i bloggträsket med! Tobbe har helt rätt när han skryter om dina skrivar-talanger. Får poppa in hit oftare!

Ha en skön helg!
Mia

2008-02-29 @ 22:16:17
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Tille

Hoppas du känner den känslan fler gånger. I know what you're talking about.

2008-03-02 @ 22:01:29
URL: http://mrtille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0