Se döden i vitögat

Jag hade en nära döden upp levelse idag. Jag berättar inte vad som hände.. Det är för mig att veta och för er att undra över. Men det slog mig i alla fall att jag ska ta bort all dålig musik från min mp3. Ja konstigt nog såg jag inte hela mitt liv susa förbi framför mina ögon..(jag är lite besviken) nej min första tanke var. Doooh !! ska jag dö till den här låten!?!?!? Beauty School Dropout är inte precis vad jag kulle kalla en bra avslutning på ett liv. Tänk er själva ligga blödande på golvet och det sista ni hör medans ni tar era sista andetag är:


Well they couldn't teach you anything,
You think you're such a looker,
But no customer would go to you unless she was a hooker!

Baby don't sweat it (Don't sweat it),
You're not cut out to hold a job.
Better forget it (Forget it),
Who wants their hair done by a slob?


Så här sitter jag nu och uppdaterar min Ipod. Och jag måste säga att det finns rätt lite musik jag skulle tänka mig dö till, det kommer bli en ganska kort spelningslista. Men kom gärna med förslag.           


Kommentarer
Postat av: David

Glöm inte lägga in "Ruby" med Kaiser Chefs.

2008-02-29 @ 00:50:00
URL: http://davidsvensson.blogspot.com/
Postat av: Tille

Haha, bra anledning att ordna upp sitt liv, och bra ände att börja i! Keep it up!

2008-03-02 @ 21:59:48
URL: http://mrtille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0