Äntligen Söndag ^^


Då var dagen här igen, dagen som det skall slappas på. Dagen då det är helt till låtet att inte göra något alls, att bara ligga i sin säng och snooza fram till kl 5. Tyvärr har jag misslyckats. Redan vid 10 var jag uppe och började städa, Göra mig i ordning, TRÄNA (wtf) och göra mig i ordning igen. Vilodag my as! :P Resten av dagen kommer tyvärr inte heller bli mycket vilande på. Men det är en saga att berätta en annan gång.



Jag sitter just nu och kollar lite på mannen som kan tala med hundar.. han dresserar hopplösa fall. Han lär hundar respekt. Så att de inte skall bita och lyda sin husse. Jag måste bara prova detta på olle ^^ hade varit skönt att i alla fall få honom att sluta bitas.             


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fast det är ju bra att det finns icke-slöa söndagar också!:) De kan annars bli lite väääl slöa ibland...



Hoppas du får en kanonbra dag!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0