Dagarna går snabbt när man har roligt....


Veckan har varit helt galen. Fotboll Sverige-Spanien (galet besviken) Coniti fotboll (alla mot alla) romantiska middag med Simon (när Björne och Snigel e singlar så är pommes och kyckling det mest romantiska som finns)blivit upp äten i knott i Båraryd (men om man har en hink med tio liter mat ska man inte klaga) åkt moppe (Fjortis varning men men vad gör man inte för att träffa vänner) spelat roll (det e inte ofta man gör det nu för tiden), pluggat (gamla vanor dör långsamt) och slavat på en kyrkogård m.m.
 
 

Oki nu har jag varit så galet kryptisk jag kan. Detta verkar vara grejen med bloggandet för många. skriv så ingen förstår..... då blir det säkert bra....
 

Som nog många har märkt har vädret ändrats på senaste mina slappa stunder i hängmattan är ett minne blott. Och i stället bytts mina lugna stunder ut mot stickning och virkning framför olles tv. Tyvärr har jag inte så många lugna stunder för till fäller. Att kombinera sommarlov med sommarjobb är inte lika enkelt som det låter. Kära Gunilla måtte tycka att jag e hopplös. Mer säger jag inte... (Gunilla = Gudmor) så i kväll ska ena bara ta å ligga å däsa. (Märk mitt lilla försök på att skriva på dialekt. Det e ett fint testamente på hur trött jag är) men men nu ska jag knyta ihop mitt nonsens med att tipsa om en fin låt som dök upp på min dator för några månader sen


Life Is a Highway-Rascal Flatts   


Och varför inte en till


Do It Again-Stroke 9                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0