Äntligen lördag

Det verkar bli en fin dag i dag. Jag och far att uppe sent i natt och kollade på gamla cowboysafilmer.(det var stil på filmerna förr i tiden) så det har blivit en seg start denna lördagen. Jag har ett litet lo djur som leker bredvid mig på golvet. Lo är min lilla halv kusin, hon är mycket sötare än något hus djur jag kan tänka mig. Även om jag vanligtvis inte tycker om barn. Men det är något speciellt med denna lilla unge. Anledningen till att jag nämner detta är att jag har insett att jag blivit vuxen och tråkig. Tiden då man kunde roa sig i timmar men en nalle är sedan länge försvunnen. Men bara att sitta här och slänga ett öga på vårat lilla Lo djur, medans hon springer om kring med sina dockor och nallar. Får en att känna sig lite nostalgisk. Man mins de sommardagar man sprang runt ute i Smalås, och lekte med mina kära grannar. Jag kan inte låta bli att längta tillbaka.


Nu ska vi ut och promenera, jag funderar på att köpa pappas "billiga" kamera. Hanns nya dyra kostar 15 000 kr. så ni får själva tänka er vilket beslut jag står in för. Men allt ska testas innan man köper det. så förvänta er en hel del bilder om två timmar.                      


Kommentarer
Postat av: tove

ha en bra dag :)

2008-03-08 @ 12:07:48
URL: http://liljaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0