Ensam

Idag åket olle hem till rånäs. Jag ska äntligen få känna hur det är att bo ensam i en hel vecka.(eller nässtan iaf) Det är nässtan så att jag har glömt känslan av att vara ensam. Och nu när jag funderar över det så vet jag knappt om det är någon känsla. Jag vet inte vad jag ska göra annorlunda. Det är inte precis som att något ändras mer än att jag inte har en lite kusin att mobba. Men ändå är det något med det. En falsk frihetskänsla av att vara fri. Helt plötsligt kan jag bryta mot alla moraliska lagar. Så om ni vill mig något så kommer jag var upptagen med att ligga i badet med öppen dörr, dricka mjölk ur kartongen och pilla mig i navlen.(kan komma på många många mer saker men vill inte skrämma iväg er)



image32                  image33

Jag är inte så förtjust i modebloggar, men här har ni senaste Albin modet. Om någon nu mot förmodan vill känna sig lite mer som mig, så får ni gärna ta den. Jag har svårt att se att jag själv kommer använda den.( för många hemska minnen) Men bara så ni vet inga oskyldiga djur har kommit till skada när jag gjorde den bara en oskyldig liten Albin (och en väldig skyldig ekorre).                  


Kommentarer
Postat av: angeeh

lycka till med att bo ensam, kan inte vara kul alltså:P

2008-03-17 @ 22:07:39
URL: http://roojaas.blogg.se
Postat av: jajja

tyckte den va söt :P

2008-04-14 @ 13:04:02
URL: http://janinakerttuanneli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0