Foto

Nu är vi tillbaka får våran sjumilavandring. Jag har tagit 110 bilder idag. Det kan verka lite mycket, men man blir sjukt skutgalen när man väl kommer igång. Det jag har upptäck idag är att när man håller i en riktig kamera känner man sig galet mycket bättre på att ta kort än vad man egentligen är. Jag var helt övertygad om att jag lätt skulle kunna ta jobb som fotograf när vi var ute och gick vår lilla runda. Den drömmen krossades rätt brutalt när jag kom hem och kollade på mina verk.

 Min första när jag såg mina kort: vad tänkte jag på ?? och hur kunde det gå så här illa....


Men har ni i alla fall några av de kort jag tagit i dag... när man tar 110 bilder måste ju någon bli bra ^^ (även om det är jag som håller i kameran)

image21
(Pappas hus,det är inget rött hus med vita knutar men det går rätt bra ändå)

image23  image24
 

(Våren kom lite väl sent i år men om vi fortsätter leva som vi gör i dag så ska ni se att vi kan gå runt i badbyxor vid den här tiden om en tio år. Keep it up!!)   



image25 

(Lo djuret hittade världens coolaste lekpark.. som ni ser var det hon som hade roligt..... inte jag e för stor för sånt.....)  

image26 
(Ett tipps från Lo om det kommer en STOR båt, lägger snabbt ner så de inte ser er)


Kommentarer
Postat av: Tille

Härliga bilder! Snygga! Tur du bara tog dem som var bra ;)

2008-03-12 @ 22:31:13
URL: http://mrtille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0