Fredag !!

Äntligen fredag. Om jag ska säga som det är så känns det inte som äntligen, tycker det var fredag alldeles nyss. Veckorna känns lite annorlunda nu när man pluggar igen. Jag går inte och längtar efter helgerna, som jag gjorde de ändlösa dagarna i Hestra (eller de månader jag jobbade som slav på okänd ort) jag är inte säker på om det är helgerna som blivit sämre eller veckorna som är bättre. Men det är galet skönt att slippa gå och längta. Jag tar det som en positiv överraskning :P



Nu ska jag, Olle och John snart börja förfesta inför en kväll på stan. Det känns som det var ett tag sen jag var ute. Ska bli skoj att se alla göra bort sig på dansgolvet igen. (å jo jag kommer nog göra bort mig mest av alla men det bjuder jag på) Dansgolven är ett skrämmande ställe för många. Jag vet inte om det bara är jag som får flashbacks från femman när man kommer lite för tidigt till en fest och dansgolvet är helt tomt. Tjejerna satt på ensa sidan av det mörka klassrummet o killarna satt nästan i foster ställning på mot satta sida. Till slut tröttnade tjejerna på att vänta på oss fega killar, och fick helt enkelt ställa sig och dansa med varandra. Det är märkligt hur saker ändrar på sig, runt kl 1 finns det fyra fem tjejer på dans golven här i gbg. Å de stackars tjejerna ska brottas med 45 killar. Jag är bara glad att jag har två små flickor med mig till dans golvet. Även om de inte är så söta brukar vi ha galet roligt ihop                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0