hemma !!

Då var man tillbaka i Göteborg. En lång tågresa till ... behöver jag säga något mer ?? när man sitter på ett tåg så har man inte speciellt mycket att göra. Så efter vad som kändes som en oändlighet så började jag kolla runt på mina med passagerare.(mest för att se om någon var lika uttråkad som jag)

image27 


Människor säger mycket genom sitt kropps språk. Jag såg ett barns besvikna hundvalpsögon ,en mammas arga blick. En man som verkade bära hela jorden på sina trötta axlar. En svartrockar kille som verkligen var trött på livet(speciellt när ungen mitt i mot honom började skrika för att mamman vägrade köpa godis) sen hade jag en tjej rakt framför mig som hade det där leendet. Hela hon verkade som det inte fans en ond ska på hela jorden och att allt var underbart. Med bara ett leende så visade hon att hon inte hade ett enda bekymmer. Don't you just hate those People?            


Kommentarer
Postat av: Tille

Du ser mycket. Ta vara på det.

2008-03-12 @ 22:32:04
URL: http://mrtille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0