När ska det hända något ?

Ännu en dag har kommit, allt flyter på som vanligt. Visst kan man fån en känsla av lite tristes när man vaknar upp på morgonen. Man ligger där i samma gamla säng i samma gamla rum. Och ska upp och leva dagen som man troligt vis ändå inte kommer komma ihåg om en vecka eller två. Ja det e lätta att tycka livet är onödigt och jobbigt på morgonen. Man drömmer sig bort till en värld full av äventyr och mysterium. Helt fri från jobb och måsten.


I dag när jag satt och åt frukost så insåg jag att den drömmen kanske inte är så långt bort. Det pratade nämligen om MONSTER på radion. De hemska monstren är otroligt farliga. Experterna säger till och med att de kommer orsaka en katastrof.  Och här kommer det häftigaste vi ska döda dem, och det gör inget om vi utrotar des kusiner på kuppen. Inte en enda får överleva! Dagen jag väntat på!! Kom igen stränga bågarna, vässa långsvärden. Nu ska vi ut på monster jakt. vi kommer bli hjältar genom att rädda byar (å kanske en och annan prinsessa) från dessa ohyggliga bestar...... ehmmm.... 


image19

 Oki de vara bara små ynkliga nyckelpigor i... Norge... Men till mitt försvar så sa de på radio att de var stora som bilar.. men alvarligt hur mycket liv kan det bli över småkryp.(ett litet bevis på hur tråkigt vi har i vårt lilla land) Här har ni en länk så ni kan se galenskapen själva:  tv4


Kommentarer
Postat av: Tille

Oooo! Nyckelpiga! Riktiga monster! :)

2008-03-06 @ 15:36:40
URL: http://mrtille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0