suck på dem

Idag har jag suttit och diskuterat med tanterna på skolan.(det är svårt att diskutera roliga ämnen med de människorna) De har iaf levt ett ca 50 årigt felfritt liv enligt sig själva, och ångrar inte en sak de gjort under sitt sagolika liv. Jag vet inte hur det är med alla er farmför datorerna, men jag ångrar det mesta jag gör. Jag tycker inte att det är en dålig sak. Tanterna på skolan hävdar något helt annat. Om man ångrar något så har man ju misslyckats..... vad men FA**. Vem gör inte ett eller två felsteg i sitt, liv jag har tagit mer än jag kan räkna och jag e bara 20 (iof e jag ingen höjdare på att räkna men ändå). Däremot försöker jag lära mig något på det.  Det är först när man gör samma fel steg igen som man kan börja känna sig riktigt dålig.(ehmm jo det kanske också har hänt.....en eller två gånger) men jag kan inte förstå människors problem med att ångra något de gjort. Det låter som ett ytterst märkligt liv enligt mig. efter tre timmar så gav jag upp och började svarva i stället. "Det är svårt att lära en gammal hund att sitta" har fått en helt ny mening för mig i dag.              


Kommentarer
Postat av: Tille

Mycket intressant teori. Jag håller nog med.

2008-04-04 @ 09:51:24
URL: http://mrtille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0