f**n för tåg

Hemma i Göteborg igen. Jag har sagt det innan men jag säger det igen.. tåg är hemska!! I dag hamnade jag in ett fullsatt tåg. Jag vet inte om det jobbar någon människa på sj som hatar mig. Men jag har en stark misstanke om det. För på något sätt hamnar jag alltid bredvid barn familjer. Inga snälla söta barn familjer utan de djävligaste barnen i Sverige. I dag så var det två ungar som inte kunde sluta sjunga. De inte fint och inte sött, utan de sjöng högt och riktig riktigt dåligt. I nästan 2 timmar …............ På den ljusa sidan så kan jag alla verser av blinka lilla stjärna. Om jag nu någon gång skulle behöva kunna dem.

Kommentarer
Postat av: Tille

Skrattar samtidigt som jag tycker synd om dig.

2008-11-05 @ 16:19:46
URL: http://mrtille.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0