woohoow bilder :D

Efter som jag inte har uppdaterat bloggen så mycket under sommaren tänkte jag att jag skulle ge er en lite snabb summering av vad som egentligen har hänt

    
spenderade en dag med mamma hon är verkligen
den mest förstånde och snälla mamma jag vet om 
(fastän hon  bara är en ko)  det slutade med att vi
såg värdens vackraste solnedgång.
     
Många dagar försvann snabbt ute hos olles föräldrar.
Det e skoj hur se att det inte bara är här hemma han e bortskämd ;)

    
Ja vi får ju inte glömma bort the big big thing jag har sett en alldels riktig night elf mohahk. För er som nu inte e så insatta så ser linde nu mera värre ut än valigt ;) (no offence jonas)  http://www.youtube.com/watch?v=bqJE5TH5jhc


 

hihi...... Det finns egentligen ingen anledning med denna bilden, det är bara roligt att se john bli skadad ^^





Hmm.... Ja så här går det när man lämnar fyra killar till att vara blomvakter under en vecka...
 (hoppas du lärde dig en läxa där inger)




jag och Simon har gjort tappra försök att känna oss yngre villket inte alltid slutar så bra som man har hoppats.
vissa kanske kallar det idioti att försöka äta upp 750 g ostkaka med en massa sylt på två pers...... ja jo det är det ^^
men gott var det :)




ehhmm.. ja erik ... du kan mycket du
själv har man gjort en massa andra meningslösa saker under somaren.
 Jag kan ärligt säga att alla har nästan varit lika skoj som detta ser ut att vara
antingen e det jag som är lättroad eller follk som inte har sitt barnasinne kvar



det har hänt en massa mer som jag inte fått bilder på men så lång tid har varken du eller jag att sitta här.
nu är det tyvärr slut på de lata dagarna i häng mattan. vilket suger rätt hårt.
Men på den ljusa sidan e det snar dags för snöbollssäsongen ^^ tills dess är det plugg och nya fiffiga sätt att reta olle och john som står på att-göra-listan..

peace out !!




   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0