Återupplivnings försök 1.0

Vet inte varför jag slutade skriva på min gamla blogg. ( Det var alldeles för många anledningar för att lägga på minnet.) Men kan berätta om varför jag börjar igen. Det är en rätt enkel och okomplicerad anledning. Vi har en alldeles för slapp kursledare denna terminen. Som beslutade sig för att ge oss en vecka ledigt..nu kanske det låter som jag klagar. Missförstå mig inte nu ingen är gladare än jag för att få ledigt en vecka. Men jag har men konstig magkänsla att jag har blivit lurad. Drömde i går kväll att hela klassen egentligen fått en gratis resa till England för att utvärdera hur vida öl är ett bra pedagogiskt mattreal i undervisningen eller inte. Hursomhelst är jag ute på min egen lilla öl resa genom landet, så jag kommer inte hinna ikapp dem. Jag kan bara hoppas att mina kurskamrater klarar av att komma fram till det självklara svaret utan mig....


Kommentarer
Postat av: Thomas

Återupplivning, you can do it :) Albin har sportlov! Trevligt. Passa på att träna så du klarar dig nästa gång vi möts. Mooohahahahaha

2010-02-26 @ 19:12:16
URL: http://thomasdotblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0