Inget dolt meddelande alls

Men men men det är de tre orden som sitter fast i mitt huvud just nu. Jag lever för tillfället många killars dröm liv.
 

Frihet: jag har ingen som säger åt mig vad jag får och inte får göra, ingen mamma som sover på krossat glas så hon verkligen ska vakna när man kommer hem för sent på natten. Ingen flickvän som kan insistera på hur jag ska leva mitt liv. Ingen fotboja runt vristen................... Och inget jobb jag måste infinna mig vid varige dag kl 8 och ingen klocka som befriande ringer kl 16:10 när det är dags att gå hem. nej jag är friare än jag någonsin varit innan.


Ekonomiskt oberoende: har man inga pengar kan man knappast vara beroende av dem :P stämmer måttligt, men pengar har inte oroat mig på länge nu.


Fritid: måste erkänna att jag har galet mycket av det för tillfället. I dag har jag övat min Darth Vader  röst i vår enda karaff idag..... ^^  jag börjar bli galet bra på det. Jag kan om jag vill spendera en hel dag framför tv utan att hamna efter i skolan. Så där har jag inte heller något att vara ledsen över


Men men men. Men visst saknar man mammas mat och en flicka som vill bestämma över ens liv. Fotbojan på vristen var onekligen spännande.  pengar vill man naturligtvis alltid ha mer av, som alla andra. Och för mycket fritid blir konstigt nog tråkigt i längden det med.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0