svensson genen slår till igen

En helt vanlig tisdag ... ja nästa i alla fall. Människor klagar över att gå i väggen. I dag gick jag genom golvet.(slå den om ni kan) Det var en pinsam upplevelse... en inte ont anande praktikant som inte bara lär barnen hemska ord utan trampar sönder golvet i slöjdsalen. Blir däremot rätt populär^^ så för alla er lärarpraktikanter där ute, det är bara att få alla andra lärare emot dig och skämma ut sig totalt samtidigt som du säger några fula ord i fallet... its bulletproof .  Jag stod där som ett fån med halva benet nere i golvet och tittade upp på mina små elever som inte kunde låta bli att se lite belåtna ut.( de onda små kräken :P) skollednigen sa i alla fall att de inte alls hade fuska med bygget, utan det var vad de kallade ventilerade golv. Jag e skeptisk men ajja.             


Kommentarer
Postat av: Tille

Haha, suveränt sätt att bli kompis med sina elever. Heja heja.

2008-04-04 @ 10:13:54
URL: http://mrtille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0