På hemma plan

Jag har äntligen rest till baka till Göteborg igen. Snart är livet till baka till det normala, det känns välldigt konstigt. Men när man levt ur en väska i tre månader så känns det i och för sig skönt att komma hem igen och bara vara hemma. Jag kan däremot inte hjälpa att känna mig lite nere. Sommaren har varit underbar, det har varit så fullt upp att jag knapt har hunnit skriva något blogg in lägg alls.

Nu drar skolan snart i gång igen och vardagen är ett facktum. Det är alltid jobbigt att erkänna att sommaren är över och det kommer nog ta ett tag innan jag gjort det. Men löven börjar onekligen gulna och snart orkar solen knappt inte hålla sig över horrisonten. Det är då det e skönt att läsa sitt schema och in se att om två månader åker jag på utomlands vfu (praktik) i två veckor med skolan..... soft eller vad ^^ jag vill till en öken, långt i från kalla vindar och slask

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0