En solig start på en bättre dag

En välbehövd sov morgon och allt känns mycket bättre. Ibland är det skönt att få bestämma sitt eget schema =P


Nu har jag bestämt mig det blir Gislaved i helgen, fick erbjudande att sova med Johan.. Vem kan tacka nej till det :P frågan e om Gislaved e sig likt utan en mamma eller någon annan familjemedlem över huvudtaget för den delen. 
Jag vågar inte säga mer om vad som kommer hända i helgen. Som alla vet är allt jag vill göra antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande ^^


Dagens citat:

  None of us are virgins, life has screwed us all


Kommentarer
Postat av: Larsson

Ditt lilla gay, det är ju bara att höra av sig. Då gör vi din helg till den bästa någonsin. Det är dessutom dags för en lite, träffas, snacka skit, supa och ha det förbaskat trevligt tillsammans dag. Tycker jag allt.

2008-02-29 @ 23:32:59
URL: http://www.storyoflarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0