God morgon

Då var det en ny dag. Om nu onsdagar räknas, För mig är onsdagen den dag man inser att man bara klarat hälften av veckan. Kalla mig vad ni vill men denna dag går inte vara positiv på. I dag ska jag göra klart större delen av min väska om jag bara kan hitta den jag har redan letat i en halvtimma i min lilla lägenhet. Men allt dyker alltid magiskt upp någon gång precis efter jag slutat leta. Så det e min sluga tacktik just nu....



image7

(Behöver jag ens säga något?? men Tobias jag är lite besviken att du inte sagt något)

Just det blir Gislaved till helgen.  Pappa var ut slängd på gatan över helgen (det verkar ligga i våra gener) så då blir det kära gamla Gislaved i stället. Jag har inte varit där sen ny år, det ska bli skoj att se vad som har hänt (troligt vis inget alls om jag känner min gamla hem stad rätt) jag hoppas iaf på att det blir en grabbig grabb kväll med det gamla gänget. Om ni nu inte åsså åker bort till onödigt avlägsna ställen.  


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

godmorgon

2008-02-27 @ 07:58:53
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: johanna

hmm.. det är väl inga som åker långt bort i helgen? Iaf så är det inte jag :P

2008-02-27 @ 14:05:10
URL: http://jbondeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0