Hemska läxor

Att jag har börjat blogga verkar ha överraskat många, inte minst mig själv.  Jag lovar det är inget fel på mig jag har inte blivit galen även om det är en relativ term i min familj.
 

I dag har i alla fall varit en allmänt slö dag. (älskar söndagar) men jag har iaf lagat mat åt olle... jag är rädd att han kommer börja kalla mig Mamma snart :P hoppas du läser detta olle så du vet vad du inte ska göra då blir det ingen mat på en vecka !!! sen är det de där med att göra läxorna. Jag som alla andra har inte någon vidare passion för just detta. Men nu har det gått lite över gränsen. För er som inte vet så går jag en slöjd lärarutbildning vilket innebär att jag måste lära mig sy. Jag har inget i mot att sy på skolan det e bara en skön omväxling. Men att sätta sig vid min söta lilla queen delux  symaskin här hemma å sy får mig att verkligen känna mig som olles mamma... så det blev aldrig av antar att jag får jobba lite hårdare på skolan i morgon i stället.             


Kommentarer
Postat av: Joxxx

SY?! MAMMA?! DU ÄR INTE ALBIN!! VAD HAR DU GJORT MED HONOM DITT MONSTER!!!

2008-02-24 @ 21:07:43
Postat av: Johanna

haha, för det första. två e i Queen ^^, och hur kan man älska söndagar? du är inte klok..

2008-02-24 @ 22:08:57
URL: http://jbondeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0