Mer eller mindre medvestlös

Jo då det blev vfu i dag ändå även om jag var mer eller mindre medvetslös. Det e alltid lika intressant att vara ute och praktisera. Dagens ungdomar är lika dåliga som jag på namn, jag har blivit kallad allt från byggare bob till Martin Timell. Det får mig alltid att tänka tillbaka på mina egna gamla slöjdlärare som trä Hitler, båt byggare John, bonden m.m. Men i dag blev jag kallad Master Albin känns skönt att de äntligen vet sin platts. Men oroa er inte jag ska inte utnyttja min makt....... Morharhar ^^  


image4

Just det jag ska inte glömma att nämna att min kära bror från och med nu måste prata med mig innan han kommer i närheten av sin kära flickvän. Jag köpte henne i dag på facebook. Heheh jag e inte mycket för facebook annars men detta var en rätt rolig grej. Jag äger olle och lite annat folk med.  Olle vet jag inte riktigt vad han kan vara bra till så om det finns någon som vill ha honom så säg bara till.    


Kommentarer
Postat av: Totte

Men Albin , Byggar Bob passar ju på dej xD

2008-02-26 @ 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0