mmm glass

Oki jag gillar inte att låta deppad. Men jag visste att detta skulle bli en dålig dag. Min väska går inte att hitta den har försvunnit från denna jord, till sammans med den väskan jag höll på att sy och 600-700 kronors skolböcker. Som jag nu måste köpa igen. För att vara positiv så e det iaf bok rea ... jag vet vad ni tänker var hade du den sist?? som dagisbarnet jag är. Så är jag långt före er. Det första jag hör när ja tappar bort något är nämligen min mammas ljuva stämma," vart hade du den sist" eller ännu bättre " har du letat där du hade den sist". Mitt svar blir nu och som alltid. Om jag hade vetat vart jag hade den sist skulle den inte vara borta nu!! för övrigt har allt gåt åt hel***  i skolan i dag. Fick där i mot en lite uppmuntrande tanke ... Det kan inte gå värre i morgon^^ 

      image9
som tur är har jag min räddare i nöden. Glass kan få vad som helst att verka lite lättare.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0