Några saker jag måste göra innan jag dör

Några saker jag måste göra innan jag dör


1.       Hoppa fall skärm   (nej jag har inte glömt David, jag väntar fortfarande)


2.       Åka på en jorden runt resa  (helst utan att någon vet vart jag tog vägen)  


3.       Spendera en hel dag med att bara äta skräp mat utan att känna mig hemsk (hmm tror redan jag gjort det men helt klart värt att göra igen)


4.       Lära mig ta en komplimang (nja låt oss inse att det aldrig kommer att hända)


5.       Duscha i ett vattenfall (helst ett varmt, men vem kan vara petig när det gäller vattenfall ?)


6.       Rida på en kamel (i öknen inte och i en liten park i småland)


7.       Lära mig spela gitarr


8.       Spendera en jul på en varm strand med en pina colada i handen (mm hänger du med Tobbe)


9.       Åka luftballong (i Afrika)


10.    Gå på en grymt stor rock konsär (skiter fullständigt i vilket band)


11.    Skaffa hund


12.    Spendera en hel dag med att kolla på ALLA Star Wars filmerna. (jag kan inte kalla mig nörd innan jag lyckats)


13.   Åka skidor i alperna


14.   Bygga ett hus


15.   Läsa en bok utan att någon säger att jag måste (e osäker på om jag någonsin gjort det :P)


16.   Vara en bestman


17.   Bli gudfar


18.   Lära mig etikett (nej jag har det inte och tror aldrig jag kommer lära mig)


19.   Sluta fixera vid att man måste hinna med i livet och börja leva det i stället (ska nog börja med det nu)   


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lika bra du börjar pricka av listan. Ett hus kan du gärna få bygga åt mig ^^

2008-02-26 @ 21:32:21
URL: http://jbondeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0