Woohoowww

Tack vara Louise så har jag i dag (24 feb 08) börjat blogga så ni alla vet vem ni ska tacka/klandra.   

Men nu har iaf även jag fallit för grupptrycket.. man kan ju inte vara sämmre än sina bröder ;) inte för att det e någon större risk men ändå ^^

Denna helgen har i största del ängnats åt att ta hand om en trött å allmänt förvirrad stockholmare. Vi har bland annat kollat på när Olles bevisligen söta flickvän Gloria tävlade om miss gymnasium titlen. Även om vi inte gick där i från som vinnare så var iaf jag nöjd med kvällen. Bättre lycka nästa gång Gloria :)   

(Jag ber på förväg ursäkt om alla stav fel som kommer att förekomma på denna blogg. men klaga gärna och ofta så kanske jag lär mig något ;) 

 

Kommentarer
Postat av: Joxxx

albin? blogga? det var det värsta...

2008-02-24 @ 17:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0