en slagen hjälte

Jaha då har man åkt ambulans igen. Den festlig upplevelse av oftast en mindre festlig anledning. Men det är ingen fara på taket med mig. Jag har där emot utvecklat ett rått hat mot rådjur. Jag överväger nässtan att bli jägare bara för att få döda åtminstone en eller okej skjuta och missa (men bara med någon cm så den blir riktigt rädd mohahaha!!)


Något jag märkte på Värnamo sjukhus är att hur frisk man än säger att man känner sig. Så tar det alltid det säkra före det o säkra vilket resulterade i att jag fick ligga ner i 2 och en halv timma. (Galet segt) under de här oändliga timmarna fick jag upp leva hur otroligt tråkiga tak kan vara. Jag fick nämligen ligga i minst 1 timma men en sån där fräck krage på mig (nej inte såna hundar får... men nässtan) vilket gjorde att jag verkligen inte kunde kolla någon annan stans än rakt upp i taket. Så ni som är lite konstnärligt lagda å har alldeles för lite att göra. Gå till Värnamo sjukhus å fråga om ni inte kan få måla lite roliga motiv runt om på sjukhuset. Jag tvekar inte en sekund på att det skulle vara uppskattat av alla ;)        

sett från den ljusa sidan blev det en väldigt lugn dag ;)          


Kommentarer
Postat av: Josefine

Det här med att vara med i olyckor verkar vara en trend, Astrid skadade sig också i helgen. Du måste ta hand om dig bättre, inte konstigt att din mamma går och dör av oro varje liten sekund ^^

2008-06-22 @ 21:29:42
URL: http://solvang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0