hjärntvätt på hög nivå

Då har jobbet börjat igen. Ska slava på kyrkogården några veckor framöver. Kyrkogårds arbete är galet slappt. i två hela dagar nu har jag vattnat gravar och jobbat på min sol bränna. Men som nog alla vet vi det här laget, så år dötid inte bra för mig. Det som händer är att jag börjar tänka......... Skratta ni !! 

men det är hemskt. Min relativt oanvända hjärna får panik. Den verkar inte riktigt veta vad den ska ta sig till, och börjar i stället för att komma på bra saker. Som att lösa hungersnöden, så börjar jag tänka på alla möjliga och omöjliga saker. Varför känns vattnet i sjön alltid kallare än vad det är? Hur många sommarjobbare går det åt för att låsa in cheferna i redskaps borden  ?? men mest av allt tänker man på de där hemska tjejerna. Jo jag vet alla tjejer är inte hemska. Men prova ni själva att stå och vattna gravar i 16 timmar utan mp3!! Det är inte det att de e så jätte elaka (eller...) men att de inte kan försvinna ur ens huvud. Driver mig snart galen.

Som tur är fick min hjärna nog runt 2 tiden i dag och kollapsade helt. Och för en gångs skull var det tyst på kyrkogården. Jag drog en lättnaden suck och fort satt vattna.


That girl is messing with my mind! lets get out off here!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0