Moppe å fjortis på nytt :S

I dag har jag och Gloria varit ute en sväng med moppen. Var skönt att umgås normalt med en tjej för omväxlings skull så man kan få upp ett litet hopp om att dom iaf kan bete sig som människor.(kanske lite hårt men jag har börjat undra på senaste) men i alla fall så tog vi en tur så Gloria skulle får se Gislaved. Det gick väl så där men skoj hade vi, tillstut var det nog mer en nostalgi tripp för mig


 Det är skumt hur gamla barndoms ställen kan få än att bli så där glad ända in i själen. De onda hästarna i gamla trägården, de plundrade jordgubbslanden och ek en jag satt fast i säkert fyra timmar innan jag vågade klättra ner (måste varit minst 1.5 meter upp) Vi alla har våra små "smultron ställen" den kan vara på en strand i Halmstad, en sommarstuga i fjällen eller en stripp klubb i Madrid. Var det än är i vår stora värld, tar er tiden att åka dit. Det e helt klart värt det ;)      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0