Äntligen framme

Tåg är hemska. Det är emot min svenska natur att sitta inträngd i ett minimalt utrymme, i tre timmar. Låt oss erkänna vi är inte lika folkkära som vi utger oss för att vara. Plus att man är fyra gånger för stor för alla lokala transportmedel som finns. Varför låter man dvärgar designs bussar och tåg. (jag utelämnar flyg plan för till och med dvärgar borde ha svårt att få platts i dem)


Men jag hade i alla fall en jätte mysig hund precis bredvid mig som fick hela resan att bli lite bättre.  Vilket på minner mig jag måste skaffa ett husdjur. Detta har blivit lite av en grej. Jag vill verkligen skaffa ett lite mysigt djur att komma hem till på kvällarna. (I brist på mysiga flickor, som ändå bara har en tendens att överge en^^) men detta betyder tyvärr att en annan levande varelse är helt beroende av mig. Det är något jag inte klara av.  Ne nu får det vara nog med blödiga in lägg. Ska sätta mig och kolla på Rambo nu så man kan sluta tänka på fluffiga hundvalpar.        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0