Avatar

Nu ska jag ge alla människor ett litet tips om man vill fördriva sin tid på ett hyfsat bra sätt. Avatar the last air bender. Galet flummig serie som finns på svenska och engelska (engelska rekommenderas) jag vet att det finns många fördomar mot manga. Men gen denna serie en chans jag lovar att ni inte kommer ångra er (om ni nu inte tycker det är jobbigt att skratta)

image15

Tänker inte berätta så mycket om serien för att inte avslöja en massa. Men om du har 30 minuter över så gå in på denna sidan: www.avatarfan.nl  

         

om du är lite skeptisk så starta på andra säsongen Book 2: Earth avsnitt 31 -the desert. (David detta kan ge dig duktiga + poäng hos Johanna, du kan tacka mig sen)   


Kommentarer
Postat av: TottE

juste , är det inte me en flygande valross där xD``?

2008-03-05 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0