Det är krig !!!

Nu ger jag upp att sy e bara inte min grej!!
Jag har suttit i två timmar och inte kommit någon stans. Min queen är en ond diktator som vägrar låta mig använda henne. Plus att den onda lilla saken sticker mig hela tiden, min tumme ser nu ut som en nål dyna. Mina nerver håller just nu på att förhandla om en vapen vila. Får se om jag vågar ta upp striderna igen i eftermiddag.



Är allmänt seg i dag. Jag och olle var ute och sprang i går kväll. (jo även jag får dumma idéer ibland)men jag måste sprungit på rätt bra för olle tog inte en andra runda som han brukar göra. Finns förövrigt inget som känns mer frustrerande, än när man ligger i hallen och kippar efter andan. Och lill kusinen klappar en lite lätt på axeln, för att sedan ge sig ut på en lite längre runda.      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0