Det har varit en bra helg

Äntligen söndag ^^ det betyder inget mer festande på en vecka, bara ta det lugnt i skolan och få vila ut tills nästa jobbiga helg. (Jo det e nästan så det känns ^^) visst är det skoj att vara ute två kvällar i rad men det tar minst sagt på krafterna. Den som säger att det är onyttigt att festa har inte varit med mig John och olle på dansgolvet. Jag har mer träningsverk i benen nu än efter  något annat träningspass jag varit med om.( oki jag överdriver lite men ont har jag)

image31
Just nu står John vid spisen och lagar mat (bäst att utnyttja honom medans man kan) han behöver ju ändå öva sig en del om han nu ska jobba på restaurang i sommar . Olle ligger vi min tv och försöker klara ut ett av mina xbox 360 spel. Av det arga skriken och konstiga smällarna där inifrån antar jag att det inte går så bra.( att vara sneaky ninja är inte riktigt olles grej :P) och jag sitter här kollar ut genom fönstret och drömmer mig bort som jag alltid gör. Det är alltid roligare att drömma på soliga dagar.
 

Man längtar sig bort till sommaren. Som för mig oftast är slappa sommar jobb, fotboll och snygga flickor på stranden. Men denna sommaren längtar jag bara hem. "hemma är där man är älskad" nu vet jag inte om ni älskar mig där hemma men jag ni har stått ut med mig så här länge, det måste jag ändå tolka som att ni i alla fall inte hatar mig ^^                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0