Ett tack till alla tittare

När jag kom hem i söndags märkte jag att mina tittarsiffror skjutit i höjden!!( tack Tobbe, men du vet att falsk marknadsföring är förbjuden va ^^ ) Jag är lite förvånad att människor verkligen är inne och läser mina förvirrade tankar och funderingar^^ jag ska försöka att inte tråka ute er med oväsentligt nonsens även om det är vad min hjärna är upptagen med 95% av dygnet (de resterande fem använder jag mestadels till överlevnad)
 


image12

(jag har länge undrat vart världen är på väg. i värnamo nyheter har de redan svaret)


Just det jag ska inte glömma att jag kommit ett steg närmare att bli internationell. pratade med en människa i frankrike i dag..(woooowww) lovade i alla fall att hälsa Sverige.... Öhhmmm, ee ...... hej ...      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0