My beard is real thick

Jag ligger här bredvid en skadad hjälte och försöker komma på något att skriva om i dag. Olle har upptäckt en gammal krigs skada när han var ute och sprang i dag. Han såg minst sagt rolig ut när vi skulle ut på en lite promenad en stund senare. Han kunde inte böja högra känt så han påminde lite om kapten krok, när han haltade runt i kvarteren... oki han var inte i närheten av kapten krok,  han gick  mer som en idiot(Fast ditt skägg gav dig lite + poäng )


image24


Ja just det jag och olle har odlat skägg i en vecka nu. Vet inte riktigt om men kan kalla det skägg (glesväxande pubishår hade varit en bättre beskrivning.)men galet vad coola vi ser ut. Måste ta en poker kväll i helgen. Med några iskalla öl, så kan vi sitta där känna oss manliga och säga saker som "Livet är alldeles för viktigt för att man ska kunna tala allvarligt om det." samtidigt som klia oss i våra vilt växande skägg och nickar nöjt        


Kommentarer
Postat av: Tille

Det lär klia. Tro mig, jag vet av erfarenhet att skägg kliar när det är nytt.

2008-03-12 @ 22:39:14
URL: http://mrtille.blogspot.com
Postat av: Tille

Din blogg är för övrigt rolig att läsa. Och kommentera.

2008-03-12 @ 22:39:47
URL: http://mrtille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0