new soul

Det är konstigt hur mycket vädret kan påverka en. För några dagar sedan satt jag och drömde om sommaren. Det kändes verkligen som den bara var ett stenkast bort. Nu känns det som det är en hel evighet dit.(snö är helt enkelt som erfarenhet, den kommer alltid efter man behöver den) Sommaren är i alla fall efter längtad, jag har redan drömt ihop hela sommaren, inte en dag ska gå till spillo.... Sola och bada, spela fotboll, hoppa fallskärm m.m... Man är lika naiv varige år... Regn vad e det ??


En sommar plan ser jag ändå lite mer farm emot än alla andra. Jag och Olle ska bli ökända. Jag vill inte säga exakt vad vi ska göra, men för en gång skulle är det varken olagligt eller o moraliskt.... Tror jag i alla fall.


Inköpslistan för denna lilla plan är i alla fall


2 st cykel


2 st tränings overall (70-tal)


1 st bergsprängare


1 st new soul singelskiva               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0