Ny lägenhet på g

Idag var jag och olle iväg och kollade på vår nya ungkarslya. Verkade som en fin och trevlig lägenhet... det kommer vi nog snabbt att ändra på men det är bra att veta att den har potential till det^^ att kolla på lägenheter är alltid lika skoj. Att gå runt och få en in blick i en annan människas liv bara genom att kolla på hur de har det. Jag med min minst sagt livliga fantasi, får alltid ihop alla möjliga olika teorier om människan som bor där. En obäddad säng kan lätt förvandlas till en mordplats. Snart har jag fått för mig att anledningen till att de hyr ut lägenheten igen inte alls är för att ägaren skaffat familj utan i själva verket blivit mördad och nu hyr den onde men lite charmige hyresvärden ut den till nästa intet ont anande offer.(Den lätta går jag inte på, skriker jag högt och springer snabbt ut ur lägenheten) men denna gången var tjejen som för till fället bor där med. En stor besvikelse för lilla mig hon lämnade verkligen inget åt fantasin. Hon berättade allt om sig själv var minsta lilla detalj..... skild, fått nytt jobb och måste flytta... och allt var galet tråkigt.


Men i alla fall så har vi (jag) redan planerat rumsuppdelningen. Jag får största rummet (för att jag är störst^^ och det e jag som planerar) olle får rummet bredvid köket och John får........... förrådet. (John om jag får en falaska vin, så kan vi diskutera saken.)                     


Kommentarer
Postat av: Louise

ser att ditt skrivande rullar på väldigt bra :)

är de lägenheten som låg i samma trappuppgång eller ?

2008-03-05 @ 20:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0