Planer

Varför bryr jag mig ens att försöka planera. Ett känt faktum i mitt liv är att allt jag planerar händer inte och om de nu för omväxlingskull göra det så händer det inte alls som jag trodde. Helgens planer har blivit ändrade har blivit slagna fram och tillbaka som det vore en tennismatch. I och för sig en bra sådan ^^ men men jag tror matchen är nog av gjord det blev 3-1 till hemma laget, i första halvlek. Så jag antar att det blir gamle port i helgen.(men stanna kvar vid datorerna, du vill missa inte andra halveken)


image30



För övrigt går min Disneykväll rätt dåligt. Jag har upptäck att jag har galet lite Disneyfilmer, så om det finn någon snäll själ där ute, så väntar jag här med den största godis skål du kan tänka dig :P     


Kommentarer
Postat av: Tille

Om jag bara visste var du bodde... fast jag har sjukt dåligt med Disneyfilmer också. Jag vill mest ha godiset!

2008-03-12 @ 22:37:34
URL: http://mrtille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0