Äntligen hemma

Gick av planet från London i dag och fann att jag var hemma. Det var blött och mulet som alltid i gammal Göteborg.
Tog mig hem på överfyllda bussar. Så jag fick snällt stå upp med tunga väskor hela vägen hem. Kom efter mycket slit och släp in i min kära lägenhet och möts med öppna armar av en härlig stank av gamla sopor.
Jag drog en djup suck och log... allting är som det burkar.
Jag är hemma :)



(detta är en av mina förälskelser jag fått under veckan londons ekorrar. ja oki... jag gillar allt som klättrar på mig ;)

jag orkar inte berätta om allt som hänt i London. Mitt tipps till er som undrar hur det är där är enkelt .
Flyg dit.... det är helt klart värt det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart det är värt kostar typ 5 kr att åka dit hahahah

2008-11-18 @ 19:27:10
Postat av: sofia

du gillade dom lika mycket som jag gjorde din fjant. =) ses vi på pedagogen snart eller?

2009-01-08 @ 20:50:33
URL: http://sofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: sofia

du gillade dom lika mycket som jag gjorde. ses vi på pedagogen snart eller?

2009-01-08 @ 20:51:27
URL: http://sofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0