Det var ett tag sen nu

Nu är det hög tid för ett nytt blogg inlägg. jag sitter i fars lägenhet nere i Malmö och kollar ut över hamnen. Det skall bli födelsedags fest med mera i helgen. när jag satte mig på taget i går så slog det mig att jag inte ens kommer i håg förra gången jag var utanför Göteborg ... jag kände mig minst sagt dålig ^^ så nu har jag bestämt att jag skall ut och se världen. denna veckan Skåne. vem vet vad som kan hända nästa vecka...


Jag vet att folk säger att jag sedan länge är för gammal för tecknat. Men hur kan man låta bli att tycka om den när de har med låtar som denna i just de filmerna ??



(tack snigel)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var kul att ha dig nere och att du kunde komma på mitt kalas i helgen! Hoppas Skåne var till belåtenhet ;)



Kram syrran

2008-11-02 @ 16:14:46
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Tille

Är den låten med i filmen egentligen, eller är det en efterkonstruktion? Förresten blir man aldrig för gammal för tecknat!

2008-11-05 @ 16:18:26
URL: http://mrtille.blogspot.com/
Postat av: Albin

klart den finns med i filmen

2008-11-15 @ 15:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0